Zomer 2012 |
De kuipgoten in de epoxy gezet. |
||
Blz. 52 |
Na het lijmen van de goten kon ik het geheel weer uit de boot halen om makkelijk in de epoxy te kunnen zetten. |
||
Zomer 2012 |
Gaten in de romp. |
||
Blz. 51 |
De gaten in de romp voor de zelflozers gemaakt. |
||
Zomer 2012 |
Kuipbanken. |
||
Blz. 50 |
Verder met de kuip. Aan stuurboord komt onder de kuipbank een hondenkooi. |
||
Zomer 2012 |
Zelflozers. |
||
Blz. 49 |
De kuip krijgt 2 grote ingelamineerde loosgaten. |
||
juni 2012 |
De kuip krijgt vorm. |
||
Blz. 48 |
De twee zijkanten zijn op hun plaats gelijmd. Begonnen met de goot aan de zijkant van de kuipvloer. |
||
juni 2012 |
Verder met de kuip. |
||
Blz. 47 |
Alles in de kuip is licht gebogen. Een beetje met de vorm van de boot mee. |
||
juni 2012 |
Begonnen met de kuip. |
||
Blz. 46 |
Eerst het ingelamineerde spant opvullen om de tijdelijke vloer in de kajuit te kunnen maken. |
||
29 maart 2012 |
Zilt Magazine op bezoek. |
||
Blz. 45 |
Twee redacteuren van het online Zeiltijdschrift Zilt kwamen naar Middelstum voor een interview. |
||
oktober 2011 |
Het voorluik geplaatst. |
||
Blz. 44 |
Na het optekenen van de juiste maat een gat in het kajuitdak gezaagd. |
||
oktober 2011 |
Plaatsen hoofdschot. |
||
Blz. 43 |
De twee hoofdschotten bestaan uit meerdere delen, aan elkaar gezet met ingefreesde veren van multiplex |
||
oktober 2011 |
De kajuit met het dek verbinden. |
||
Blz. 42 |
De kajuit vastgelijmd. Van boven aansmeren met epoxylijm. Van onderen aansmeren met epoxylijm. |
||
oktober 2011 |
De kajuit pasmaken. |
||
Blz. 41 |
De kajuit hangt boven het gat in het dek. Iedere keer ophijsen om de vorm aan te passen. |
||
oktober 2011 |
De kajuit gaat erop. |
||
Blz. 40 |
Het is tijd om de kajuit te gaan plaatsen zodat ik de rest van de schotten kan monteren. |
||
september 2011 |
Brugdek en motorfundatie. |
||
Blz. 39 |
Verder met het inbouwen van onderdelen door voor de constructie van belang zijn. |
||
september 2011 |
Wrangen en motorfundatie. |
||
Blz. 38 |
De twee achterste wrangen dienen als basis voor de motorfundatie. |
||
augustus 2011 |
Weer rechtop gezet. |
||
Blz. 37 |
Met behulp van de hoogwerker de boot weer rechtop gezet. |
||
augustus 2011 |
De eerste schotten. |
||
Blz. 36 |
De romp wordt veel stijver door het aanbrengen van schotten. |
||
juni 2011 |
Onderkant van het dek in de epoxy gezet. |
||
Blz. 35 |
Eerst, zoals gewoonlijk, schuren en een fillet aanbrengen langs de dekweger. |
||
juni 2011 |
De boot omgedraaid. |
||
Blz. 34 |
Om de onderkant van het dek in de epoxy te kunnen zetten. |
||
juni 2011 |
Hoera. Ik kan weer verder gaan. |
||
Blz. 33 |
Ik heb eerst de bovenkant van het dek afgemaakt. |
||
Er staan 292 bladzijdes op de site |
vorige 20 bladzijdes | Ik maak allerlei scheepsmodellen in zilver. |
|||